Odată ce comanda ajunge la tine, ai la dispoziție 14 zile calendaristice în care te poți decide dacă produsul este pe placul tău. În cazul în care în comanda ta există articole pe care dorești să le returnezi, te rugăm să faci o cerere de retur completand formularul de retur, dupa care, trimite coletul catre adresa sediului nostru social. In cazul returului, costul transportului va fi suportat de către client.
Important! Asigură-te ca următoarele criterii sunt îndeplinite:
- Produsul nu a fost utilizat, desfacut sau deteriorat și poate fi vândut din nou – produsul trebuie returnat sigilat, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;
- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intact;
- In cazul aparatelor de ingrijire personala si / sau a produselor de igiena personala, din motive de sanatate sau de igiena, acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data, cum ar fi plasturii pentru abirea dintilor, pasta de dinți, lampa led, pen albire, ata denatra, periute de dinti, etc – conform art 16. lit. e / ordonanta 34/2014.
- Trebuie să conțină etichetele și documentele cu care au fost trimise;
- Nu se primesc retururi neanunțate;
- Nu acceptăm colete cu ramburs;
Procesul durează pana la 30 zile lucrătoare. Asigura-te ca produsul este trimis corect, catre adresa sediului social al firmei. Nu acceptam retururi neanuntate. După verificarea integritații coletului, veți primi un email de confirmare. În scurt timp, contravaloarea produselor va fi transferată în cont sau, dupa caz, vom trimite noua comandă. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi cont utilizat la tranzactionare.
Cu orice alte întrebări vă recomandăm să ne contactaț in rubrica de contact.