Formular de Retur
10.1. În conformitate cu art. 9 din O.U.G nr. 34/2017, în cazul contractelor la distanță, Cumpărătorul are, de regulă, dreptul de a se retrage în termen de 14 zile calendaristice începând din ziua recepției bunurilor, fără a invoca un motiv și fără a suporta costuri suplimentare, doar pentru produsele care nu sunt exceptate de la acest drept, enumerate exemplificativ în cuprinsul art. 10.2. din prezenții T&C.
10.2. Printre altele, sunt exceptate de la dreptul de retragere, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător. Produsele care sunt livrate sigilate și sunt destinate utilizării individuale în contextul igienei orale nu sunt eligibile pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau igienei odată ce acestea au fost desigilate de către utilizator. Exemple de astfel de produse includ, fără a se limita la, periuțe de dinți electrice, capete de periuțe de schimb, flossere dentare, dispozitive si plasturi pentru albirea dinților, paste de dinți și apă de gură specializată. Aceste articole sunt concepute pentru a veni în contact direct cu cavitatea bucală și, prin desigilare, nu mai pot fi considerate igienice pentru a fi returnate și revândute.
10.3. Având în vedere condițiile impuse de art. 10.2. din prezentele T&C, Cumpărătorul își poate exercita dreptul de retragere în termenul de 14 zile prevăzut de lege printr-o manifestare de voință neechivocă de a se retrage din contractul încheiat. Produsele trebuie să fie returnate de către Cumpărător, utilizând Transportatorul dorit de vanzator.
10.4. În cazul în care, produsele returnate sunt recepționate de vanzator și prezintă semne de deteriorare, cum ar fi uzură, zgârieturi sau lipsa componentelor, sau dacă sunt desigilate — în special în contextul produselor care, prin natura lor, sunt excluse de la dreptul de retragere pentru protecția sănătății sau a igienei conform articolului 10.2 din Termenii și Condițiile — vanzatorul își rezervă dreptul de a refuza returul.
10.5. În cazul în care solicitarea de retur a fost acceptată, Cumpărătorul are obligația de a returna produsul în termen de 14 zile de la exercitarea dreptului de retragere, fără întârzieri nejustificate. Recomandăm ca returnarea să se facă utilizând ambalajul original al produsului. În situația în care ambalajul original nu este disponibil, este acceptat returul produsului cu condiția ca acesta să nu prezinte semne de deteriorare sau uzură, să aibă toate etichetele intacte și să fie returnat complet, cu toate accesoriile, manualele de utilizare și orice cadouri promoționale primite la achiziție. Vanzatorul își rezervă dreptul de a nu accepta retururile care nu respectă aceste criterii, precum și celelalte condiții impuse prin prezenții T&C.
10.6. În cazul exercitării dreptului de retragere, vanzatorul se obligă să restituie Cumpărătorului sumele achitate de către acesta în termen de 30 zile lucrătoare din momentul în care a fost informat cu privire la exercitarea acestui drept, folosind aceeași metodă de plată utilizată de către Cumpărător. Cu toate acestea, returnarea prețului plătit se va realiza ulterior momentului în care vanzator recepționează bunurile cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere sau, cel puțin, după ce Cumpărătorul face dovadă cu privire la trimiterea produsului sau produselor către vanzator.
10.7. În cazul în care plata s-a efectuat online cu cardul bancar, vanzatorul se obligă să restituie suma plătită de Cumpărător pentru produsul sau produsele cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, din care va fi dedusă suma corespunzătoare taxelor de transport pe care Cumpărătorul este obligat să le suporte.
10.8. Dacă returnarea produselor se face nerespectând condițiile stipulate în prezentele T&C sau în cuprinsul Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, acest fapt poate duce la invalidarea exercițiului dreptului legal de retragere și conferă vanzatorului autoritatea de a respinge solicitarea de retur a Cumpărătorului. În aceste circumstanțe, suma echivalentă cu valoarea produselor ce se intenționează a fi returnate nu va fi rambursată, iar produsele vor fi expediate înapoi Cumpărătorului, care va fi responsabil pentru acoperirea costurilor de transport.
10.9. În cazul în care se doreste inceperea procesului de returnare, Cumparătorul se oblgă să trimită o cerere de retur completand formularul de retur, dupa care, trimite coletul catre adresa sediului social al vanzatorului. In cazul returului, costul transportului va fi suportat de către Cumpărător. Cumpărătorul a luat la cunostință faptul că nu se primesc retururi neanunțate, si faptul ca se accepta colete cu ramburs;